Teatteriretki

Tervetuloa MLL Kalvolan yhdistyksen järjestämälle teatteriretkelle Valkeakosken kaupunginteatteriin 26.3.2023 katsomaan näytelmää

“Kolme iloista rosvoa”

Ilmoittautuminen retkelle alla olevalla lomakkeella 23.2. mennessä.

Retken hinta:

Aikuinen 31€/ lapsi 21€

Etu MLL jäsenille: Aikuinen 27€/ lapsi 17€

(kun perheessä on vähintään 1 MLL:n aikuisjäsen. Voit liittyä jäseneksi tästä ja lunastaa edun heti!)

Hinnat sisältävät lipun näytökseen sekä bussikuljetuksen Valkeakoskelle ja takaisin. Väliaikatarjoilun voi jokainen halutessaan ostaa paikan päällä.

Retki laskutetaan etukäteen sähköpostitse, ilmoittautuminen on sitova ilmoittautumisajan päätyttyä.

Näytelmän ikäsuositus on 3+ ja kesto n. 2h. Näytelmään voi tutustua täällä.

Ilmoittautuminen on päättynyt. Ilmoittautuneita oli hyvin, mutta valitettavasti tarvittava osallistujamäärä ei täyttynyt, niin, että bussikyytiä pystytään vuokraamaan. Ilmoittautuneille annamme mahdollisuuden pitää lippuvarauksen voimassa ja käydä katsomassa näytelmän omalla kyydillä.

Ensi kerralla aloitamme teatteriretken mainonnan aiemmin ja retki tullaan tekemään pidemmälle, Tampereelle tai Helsinkiin, jolloin yhteinen bussikyyti tulee osallistujille edullisemmaksi.

Yhteyshenkilö: Tiina Pietilä, 040-5739519 (ilmoittautumiset vain nettisivujen kautta)