Puupihan Puulajipuisto

Puiden lahjoittaminen on toistaiseksi tauolla, kiitos kaikille lahjoittajille!

Otamme lisää lahjoituksia vastaan mahdollisesti myöhemmin.

Puupihan puulajipuisto

Puupihan puulajipuisto on koko kylän yhteishanke, jonka tavoitteena on perustaa Iittalaan ikioma puulajipuisto oppimisympäristöksi ja ulkoilualueeksi tulevan skeittipuiston yhteyteen.

Hankkeessa ovat jo mukana Iittalan yhtenäiskoulu, Iittalan kouluvanhemmat, Mannerheimin lastensuojeluliiton Kalvolan yhdistys, Kalvolan Keihäs, Kalvolan Eläkeläiset, Kalvolan Katajasiskot ja Olavinpojat, Iittalan Omakotiyhdistys ja Hämeenlinnan kaupunki. Nämä toimijat ovat tiiviisti mukana puiston suunnittelussa ja toteutuksessa.

Puisto tullaan rahoittamaan talkootyöllä, yksityisten ja yhdistysten lahjoituksilla sekä kaupungilta saadulla yhdistysavustuksella. Lisäksi hankkeelle saatiin Lieder-rahoitusta helmikuussa 2024. Kirsikkapuisto istutettiin syksyllä 2023 ja varsinainen puulajipuisto toukokuussa 2024.

Ilmoittaudu istutustalkoisiin 11.5.2024 (klo 10 alkaen)

Olen lahjoittaja

Mikäli olet puulahjoittaja, vastaa seuraaviin kysymyksiin:

Haluan istuttaa itse lahjoittamani puun